: Megan

Próbálkozok ...

Címkék: , , , , , ,

647 megtekintés
0 szavazat
6 komment
© Minden jog fenntartva

Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!

3psylon[offline]

3psylon

2018-11-25 20:40:470+#6Válasz a #3 kommentreKöszönöm szépen . Gyakorlom tovább smiley
3psylon

3psylon[offline]

3psylon

2018-11-25 20:39:560+#5Válasz a #4 kommentreKöszönöm igen nagyon sokat segítettél ismét smiley Ezeket a berögzült elmosásokat kellene valahogy elhagynom , de a következőt megpróbálom így ahogy írtad . Köszönöm
3psylon

Thubakabra[offline]

Thubakabra

2018-11-25 11:16:390+#4Válasz a #2 kommentreAmúgy a privátban feltett kérdésedre válaszolva ("hogy a francba nem lesz plasztik hatású a bőr" ): úgy, hogy a nem pixelenként rajzolod, hanem egységként. Miután az alapszínt megadtad (mint a karon), utána durván feldobod az alapszíneket - sötéteket, középárnyalatokat, egyéb árnyalatokat egyaránt. Nálad én azt látom, hogy nagyon óvatosan bánsz a színekkel; nem csak 3 szín kell egy arc megfestéséhez, hanem amennyi épp szükséges! smiley Az általad választott három nem adja vissza a teljes palettát, amiből felépül. Lesz sötétebb, barnás árnyalatod pl a haj közeli részeken, lesz egy enyhén telített sötét tónusod a szem körüli részeken, lesz telítetlenebb középtónusod, lesz telítettebb középtónusod a fényesebb részek mellett, lesz olyan szín, ami a haj miatt kerül oda, lesz olyan, ami a ruha miatt. Egy elmélet szerint pl a homlok mindig enyhén zöldebb, az áll rész pedig sárgább, tehát az arcon belül is vannak ilyen kis nüansz eltérések, de persze ezt a zöld-sárga dolgot nem kell használni, ez csak tükrözi azt, hogy egy valaminek nem csak egy-két színe van.
A három alapszín az csak a nagyon alap árnyalatok felvázlatolásához jó, amit kicsit eldolgozol, majd kijavítasz plusz színekkel, amiket most hiányolok.

Ezért is mondtam el köbö 325 alkalommal, hogy az egész képen dolgozz, a háttér alapszínét is add meg már a legelején, mert ezek mind befolyásolják a portréalanyod színeit és kontrasztjait.

A plasztikusság elkerülésének másik módja az, hogy nem nyalod szét a portrét. Dolgozz úgy, hogy a prezentációs méretben nézzen ki jól, ergo nem kell teljesen eldolgozni az árnyalatokat egymással 100%-ban rázoomolva, nem baj, ha "kilóg az ecsetkezelés". Attól még reál lesz.


Remélem, segít. smiley
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)

zsoolt[offline]

zsoolt

2018-11-22 01:34:520+#3Szemei mellett még az orrát említeném meg amin lehetne korrigálni, no nem plasztikázni csak az árnyékokat halványítani. Ebben a műfajban még én is gyerekcipőt hordok. Hajrá.

3psylon[offline]

3psylon

2018-11-21 19:17:290+#2Válasz a #1 kommentreKöszönöm smiley Igen tényleg kicsit kancsi szegényke smiley köszönöm a segítséget , tükrözöm . Rá kellene szoknom .
3psylon

Thubakabra[offline]

Thubakabra

2018-11-21 18:32:060+#1A szemei kicsit elcsúsztak és ide-oda néznek, ha ezt korrigálod, akkor minden pöpec, ígéretesnek tetszik. smiley Ajánlom, hogy vízszintesen tükrözd a képet, és úgy keresd, hol van az elcsúszás, egyből észre fogod venni.
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)

Mi ez az oldal?

Üdvözlünk a KockArton!

Ez itt egy grafikai közösségi oldal. Találhatsz itt képeket, tutorialokat, fórumozhatsz és chatelhetsz más alkotókkal, kritikákat adhatsz és kaphatsz. Az oldal egyaránt foglalkozik CG és hagyományos grafikákkal is.

Bejelentkezés

Még nem vagy tag? Regisztrálj itt!

Elfelejtetted a jelszavad? Segítünk!

(?)

Chat

Kockart chat

loading

¦¦¦

Online Tagok

    0 / 1869 tag online

    0 vendég

    [tagok listája]

    [A panel bezárásához kattints rá!]