: blender teszt

Luxrendert használtam.

961 megtekintés
1 szavazat
4 komment
some rights reserved

Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!

gamesbond[offline]

gamesbond

2010-08-09 13:55:280+#4hmm vagy HDR mapot dobhatnék a robinak...
kösz a tanácsot

Thubakabra[offline]

Thubakabra

2010-08-09 13:23:280+#3Szerintem a matival nincs gond, csak nincs mit visszatükröznie és ettől olyan snassz. Esetleg egy érdekesebb fénykompozíció is sokat segíthetett volna rajta + derítők stb. Kicsit kell vele kísérletezni, mintha stúdiófotózás lenne smiley Nekem legalábbis csak úgy sikerült normális anyagokat meg érdekesebb rendert kicsikarnom belőle smiley
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)

gamesbond[offline]

gamesbond

2010-08-09 08:37:000+#2Nem Carpaint, sima 'metal', csak az a gáz, hogy interior helyett exterior lett a képből, és napfényt kapott stúdiólámpa helyett.

Lux tényleg kemény dió, de szerencsére van hálózati render módja, és szerencsére van gép amit rabszolgává tudok tenni, ami kicsit kompenzálja a magas renderidőt, és cserébe élethű képeket kapni (csak el kell találni jól a materialokat, nem úgy mint itt smiley )

Thubakabra[offline]

Thubakabra

2010-08-08 19:00:270+#1carpaint mati van rajta? Kicsit ebben kevesebb az élet, mint az internalban készültben, de amúgy tetszik az anyag smiley Én is próbálkoztam lux-szal párszor, nagyon jó, csak kár, hogy olyan sokat kell várni vele.
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)

Mi ez az oldal?

Üdvözlünk a KockArton!

Ez itt egy grafikai közösségi oldal. Találhatsz itt képeket, tutorialokat, fórumozhatsz és chatelhetsz más alkotókkal, kritikákat adhatsz és kaphatsz. Az oldal egyaránt foglalkozik CG és hagyományos grafikákkal is.

Bejelentkezés

Még nem vagy tag? Regisztrálj itt!

Elfelejtetted a jelszavad? Segítünk!

(?)

Chat

Kockart chat

loading

¦¦¦

Online Tagok

    0 / 1869 tag online

    2 vendég

    [tagok listája]

    [A panel bezárásához kattints rá!]