Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!
Barnuska[offline]
2016-07-04 13:48:160+#6Válasz a #5 kommentreKöszi a kimerítő választ, de én semmi politikát sem akartam belelátni a képbe, mivel - mint írtam - lövésem sincs sem a kép technikai megcsinálásához, sem a fegyverekhez...Amikor a technika szót említettem, akkor kizárólag a képed megalkotásának csodálására gondoltam, a fegyverek nem igazán hoznak lázba, felőlem akármilyen gyártmányok is lehetnek Szóval a lényeg, h politika semmiképpen sem volt szándékomban, és az egyforintosnak csak azért örültem meg, mert a cocializmusban még ennyiért vettem a fagyi gombócát, szóval annak a rendszernek a terméke vagyok én is
Ilcsi
Papus3d[offline]
2016-07-04 10:46:460+#5Válasz a #3 kommentreKöszi a hozzászólásokat. Az egy forintos a méretek összehasonlítása és a rég elmúlt időt szimbolizálva került a képre. Én igazából nem cimkézném a tárgyakat, hogy fasiszta pisztoly és annak szocialist termelési viszonyok között készült szocialista másolata a népi rendőrség, meg a népi hadsereg számára, meg szocialista pénz, régen ez volt és kész, nem a luzerproletár tehet róla, hogy milyen dumával próbálják lenyomni a hatalomba felkapaszkodtak. Egyébként a Pa-63 híres és jól sikerült termék volt, még exportra is termelték, csak azért közben fél évszázad elmúlt és a technika fejlődött.
Papus3d
Thubakabra[offline]
2016-07-04 10:19:180+#4Tényleg sokat fejlődtél! A tálalás rengeteget javult, gratulálok! A modellek is szépe, a technikai részleteket meg Hungy már leírta. Remélem, hogy csinálsz még ilyeneket, csak így tovább!
+1
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)
Barnuska[offline]
2016-07-03 11:11:300+#3Lövésem sincs ( na ez gyenge volt ) a technikádhoz, de nézni nagyon szeretem, csodálom az alkotásaidat, az aprólékosságot, és ezen a képen különösen a cocialista 1 forintos, hát az ott van nagyon
Pont
Ilcsi
Papus3d[offline]
2016-07-03 10:38:240+#2Köszönöm a hozzászólást. Sajnos a modellezésnél leragadtam, tovább már egyre nehezebben megy, és ráadásul 64 évesen az ember már annak is örül, ha nem visszafelé fejlődik. Az árnyékokat még megpróbálom beállítani, hátha egyszer sikerül.
Papus3d
Hungy[offline]
2016-07-03 07:33:370+#1A modell remek, de ezt már megszokhattuk. Viszont most először érzem azt, hogy anyagok és bevilágítás terén is történt előrelépés. Bevallom, legtöbbször azért nem fűzök hozzászólást a képeidhez, mert mindre ugyanazt tudnám mondani, amit már párszor elmondtam, és olyan érzésem van, hogy ez már kimerítené a zaklatás fogalmát.
Na de térjünk vissza ide. Mivel jelentős fejlődést látok a már említett területeken, ezért a tanácsom az, hogy ezt őrizd meg, és mondjuk első körben a contact shadow-ra figyelj oda. Ahol az árnyékot vető tárgyak a legközelebb vannak az árnyékot fogadó tárgyhoz (jelen esetben például a táska az asztalhoz), azon a ponton erőseb árnyékot vetnek. Ezt a jelenséget több fényforrás jó beállításával is el lehet érni, ugyanakkor a GI (Global Illumination) és az AO (Ambient Occlusion) opciók a renderbeállításoknál épp arra valók, hogy ezt a jelenséget szimulálják. Használd őket bátran, már ha vannak ilyen beállítási lehetőségek az általad használd renderelőben.
Egyébként pedig nagyon szépen alakul, gratulálok, megy is egy pont érte.
[A panel bezárásához kattints rá!]