: arc textúrázás



Címkék: ,

1119 megtekintés
3 szavazat
9 komment
© Minden jog fenntartva

Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!

truder601[offline]

truder601

2012-12-27 18:27:170+#9Válasz a #8 kommentregosh, telibe smiley már nem is emlékeztem rá hogy melyik google kép alapján textúráztam pontosan- nem figyeltem hogy ki mit merre csak az érdekelt hogy nézzen ki valahogy és nagyvonalakban passzoljon ehhez az arc-szerkezethez

hát egyenlőre real-time dolgokkal vagyok még el, de mehetnék tovább a render-világába sub surface scattering meg a jóégtudja - a render részhez nem értek még túlzottan, anyag beállítás stb.

Amúgy azt terveztem, hogy csinálok neki valami bitang jó lowpoly-realtime hajat, mert miértne- az egész lowpoly-realtime koncepción van, renderhez 4k-s textúrákkal kellett volna dolgoznom :/ az 1k helyett, de bizonyos távolságból nem lenne gáz így sem. Nem tudom még nem érzem teljesen lefedettnek a lowpoly-realtime témakört, ha már tudok csinálni tényleg jól kinéző hajat is neki akkor aztán nem lesz több kihívás ezzel a karakterrel itt és valszeg akkor fogok a renderelés felé kacsingatni majd.

Mindenesetre köszönöm a kommented és az észrevételt,tanácsokat | kicsit önfejű vagyok, de nincs mit tenni előbb utóbb jön a renderelés smiley

-Törölt.24-[offline]

-Törölt.24-

2012-12-27 18:05:340+#8Annyira angelina jolie-s főleg szeme szája. Am kicsit műanyag szerintem lépj tovább a textúrázásra renderre anyag stb. Mert ez már megy neked.

Audrey[offline]

Audrey

2012-12-27 14:30:320+#7Válasz a #6 kommentreKöszi a választ, közben ráleltem erre-http://www.kockart.hu/gallery/truder601/asdsf-wip-12522 tulképp ezt a nyers alapot hiányoltam itt is, a viszonyítás miatt. Az nem baj hogy referenciát használsz, majd idővel nem fogsz (gondolom). További sikeres munkát smiley
A művészet szárnyakat adjon, ne bilincseket

truder601[offline]

truder601

2012-12-27 12:53:470+#6Válasz a #4 kommentrehupsz a válaszolok gomb kimaradt azthiszem smiley

truder601[offline]

truder601

2012-12-27 12:52:550+#5Válasz a #4 kommentreSzia, akik megnézik a régebbi munkáimat láthatják, hogy a zero-ról kezdtem a karaktereimet, használok referencia képeket de ez nem a sablon figura és azon bűvészkedés témakör smiley azok kihagynak cirka 4lépcsőfokot[2évet] és sosem tanulnak meg modellezni. Sosem fognak tudni saját karaktert készíteni. Ez úgy működik,hogy csináltam elég sok fejet-testet már főleg nőit [btw hülye lennék pasit modellezni smiley az unalmas+ aztán mit aggasszak rá? smiley 1farmernadrágot meg egy pólót ááá nah nem lényeg smiley ]

a lényeg hogy legtöbb esetben kiszemelek egy karaktert xy képről vagy játékból tökmind1 ami jólfest -inspirál ezzel sok művész így van h látott valamit ami inspirálta és akar valami hasonlót csinálni [ebben a szakmában bőven elég,sőt az a követelmény hogy jól tudjunk egy képről-rajzról 5leteket megvalósítani 3d-ben.. szóval kicsit kevés a művészi szabadság :/]

Gyakorlatilag az 5letet leszámítva az én munkám pontról pontra, és ezt csak azért csináltam hogy valami színvonalt vigyek a portfoliómba, amivel már lassan kezdek kibékülni. Mert az ilyen dolgoknak köszönhetem, tudok előre lépni, van most munkám, amire büszke lehetek. [nem mind1 hogy medálokat csinálok nap mint nap, aminek szinte semmilyen értéke nincs, vagy valami látványosabbat, amiről egy állásinterjún is tökjól el lehet szövegelni] apropó szövegelni.. ez már egy kis-regény lett bocsi smiley

noh tehát referencia: http://tera-online.cc/gal…
itt rengeteg számomra inspiráló szett van.

Noh mindjárt töltök fel valami céges munkát is,amit a hetekben csináltam. Leginkább ruhákat :3 kb hova jobbat, lesz mit rá-aggatnom a karakterekre amiket csinálok vagy karaktereimre dehát az 5let nem az enyém, így nem tudom hogy sajátnak hívhatom-e smiley dehát az összes 3d-artist aki kakraktereket csinál mind használ referenciákat, nagyon nagyon ritka az h valaki fejből elkezd modellezni egyet smiley node nem is ez votl a kérdés D: sokat szövegelek smiley

Audrey[offline]

Audrey

2012-12-27 10:58:580+#4Szia biztos nagyon érdekes dolgot csináltál ezen a képen csak szerintem laikusok ezt nem igazán tudják értékelni.Javíts ki ha tévedek de van egy sablon figura és azon bűvészkedtél ruha,bőr stb? Talán ha az alap modelt megmutatnád jobban érzékelhető lenne mi is a te munkád ebben smiley
A művészet szárnyakat adjon, ne bilincseket

Vajjéhó[offline]

Vajjéhó

2012-12-26 22:48:180+#3Nekem tetszik, hajjal valószínűleg még többet fog mutatni. smiley +1
Nem vagyok jobb agyféltekés rajzoló, nekem mind a kettő megvan :D

truder601[offline]

truder601

2012-12-26 21:24:370+#2Válasz a #1 kommentrehát mert ez low-poly modell és ez az optimális polygon elosztás - ami sosem fog látszódni oda pazarlás lenne komolyabb topologiát biztosítani. Hajjal lesz takarva a fejtető,tehát lehet ott szögletes, és inkább jól látható területek kaptak több edge-loopot pl száj,orr,szem-környék és az arc többi teljes mértékben látható területe.

Jojó[offline]

Jojó

2012-12-26 20:30:410+#1Miért szögletes a feje?De amugy nagy szép munka, smiley
Amikor a bölcs a holdra mutat, a féleszű csak az ujját látja.

Mi ez az oldal?

Üdvözlünk a KockArton!

Ez itt egy grafikai közösségi oldal. Találhatsz itt képeket, tutorialokat, fórumozhatsz és chatelhetsz más alkotókkal, kritikákat adhatsz és kaphatsz. Az oldal egyaránt foglalkozik CG és hagyományos grafikákkal is.

Bejelentkezés

Még nem vagy tag? Regisztrálj itt!

Elfelejtetted a jelszavad? Segítünk!

(?)

Chat

Kockart chat

loading

¦¦¦

Online Tagok

    0 / 1869 tag online

    0 vendég

    [tagok listája]

    [A panel bezárásához kattints rá!]