2016-11-26 12:19:04
50 x 40 cm-es vászon, akril, ecset, festőkés.
Eldugtam a pirosat, a kéket, a zöldet, a kikirics sárgát , és próbáltam ezek nélkül festegetni
Címkék: festmény, akril, táj, szürreális, hangulatkép
1044 megtekintés
17 szavazat
33 komment
© Minden jog fenntartva
Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!
Achatius[offline]
2016-12-02 10:30:340+#31Válasz a #30 kommentreNah igen, pont ezt irigylem Én tervezgethetek meg próbálhatok fejből, de ha nem azt rajzolom ami a képen van, nah az olyan is lesz
Barnuska[offline]
2016-12-01 13:36:280+#30Válasz a #29 kommentre Néha azért nézek referenciát, de azt jelölöm is Tudod, inkább sok sok videót és fotót, festést nézegetek, rajzolgatok a kockás füzetembe, és abból összeáll valami Ám, ha festeni kezdek, ritkán fordul elő, h az lészen, ami a tervemben volt
Ilcsi
Achatius[offline]
2016-11-30 20:59:490+#29Válasz a #27 kommentreSajnos én fejből nem tudok semmit sem rajzolni, viszont a Te műveid gyönyörűek és érzelmekkel teliek és mindez referencia másolása nélkül.
Barnuska[offline]
2016-11-30 14:27:590+#27Válasz a #24 kommentreKöszönöm szépen Az irigylés szó hatalmas dolog tőled, és most nem smúzolok ( vagy mi? ) , de én meg a te alkotásaidat nézem, h na azt meg hogyan
Ilcsi
Barnuska[offline]
2016-11-30 14:26:250+#26Válasz a #23 kommentreKöszönöm szépen
Azért megkísérlem Gimpben picit megvarázsolni, meglátjuk, borul e a kép, vagy sem
Ilcsi
Achatius[offline]
2016-11-29 19:48:170+#24Egy szóval le tudom írni, mit gondolok a műveidről: irigyellek. Ment a pont
Vajjéhó[offline]
2016-11-29 19:40:550+#23Ez a képed nagyon friss lett. Nálam telitalálat! Nekem nem hiányzik róla semmi. +1
Nem vagyok jobb agyféltekés rajzoló, nekem mind a kettő megvan :D
Barnuska[offline]
2016-11-28 10:57:190+#21Válasz a #14 kommentreKöszönöm szépen és igen, a téma adva van , meglátom milyen lesz, ha pöccintek oda is valamiféleséget
Ilcsi
Barnuska[offline]
2016-11-28 10:56:310+#20Válasz a #13 kommentreKöszönöm szépen, és megpróbálom
Ilcsi
Barnuska[offline]
2016-11-28 10:55:220+#19Válasz a #17 kommentreKöszönöm szépen a gondoltaidat, legyen off , bátran
Teljesen értem, mit írsz, és mit üzensz vele , és mint írtam Tamásnak is, most még kötöm az ebet a karómhoz , és a kisiparosság várat magára
Hm, lehet, h egyszer eljön majd az a pillanat, amikor be kell látnom: nem tudok fejlődni, a művészség nem az én kezemben van, hiába gyötröm, és csinálom...Akkor majd döntenem kell: feladom a nagyarcom, és jöjjenek a piros pipacsok... Végtelenül szerencsés vagy, hogy a sok sok év tanulás, munka, gyakorlás olyan szintre emelte a munkáidat, hogy bár igény szerint alkotsz, de mégsem érzed megalkuvásnak, mert már olyan színvonalon csinálod amit csinálsz, hogy az igény szerint alkotás is művészi, már mindenben benne vagy, és mindent meg tudsz rajzolni/festeni, ami kérnek tőled
Ilcsi
Barnuska[offline]
2016-11-28 10:45:550+#18Válasz a #16 kommentreKöszönöm szépen a gondolataidat
Jól esik néha kiírni a bent lévőt, és olvasni más alkotó fejében keringő gondolatokat is, akkor nem érzem azt, hogy ez az óceán, amibe belevetettem magam én is húúúú már több mint egy éve )) , nem nyel el, akkor sem, ha néha azt érzem : már nem akarok én úszni ... Aztán újból megfogom az ecsetet, a festőkést, vagy ami éppen a kezem ügyébe kerül , és összekenem magam, jó festékesre A befestékezés a víz felett tart...
Á, hát képzeljétek, a minap egy kiállítás szervező és egyben festményekhez értő ( ?) becsüs végzettségű ( ) hölgy keresett meg, hogy látta a képeimet itt - ott, és lát benne fantáziát... na ne örüljünk korán, hiba lenne Szervezne egy kisebb kiállítást egy jóóóónagy-városban, de ehhez át kell néznie a képeimet jobban.. okés, hát legyen... naaztán minden képemhez írt rövid műértést, nevezetesen : balra lent üres, oda fess valamit...középen a a tónus nem megy a háttérhez, azt meg kell változtatni... a festőkéses képen még kellene egy pipacs jobbra, picit fent....No, nem sorolom, azt hittem, nem jól látok Nagyon szépen megköszöntem a szívességét, de nem kértem ezt a kiállítást ! Nem értette, sőt megjövendölte nekem, h ilyen hozzáállással semmire sem viszem soha, fejet kell hajtani, mielőtt felemelhetem majd ...Az én fejem a helyén van, mint írtam, a víz felett...Inkább itt dőljön rám az összes képem a szobám polcain és tárolódobozaimban, minthogy így kelljen a fejemet meghajtani...Egyébként a kritikáiból tanultam, szépen elraktam az infókat, és majd ha kell, előveszem őket egy egy festéskor
Bocs, off , de hát ez az én képem ami alá írunk, offoljuk szét teljesen, szabad
Ilcsi
Thubakabra[offline]
2016-11-28 10:21:030+#17Válasz a #12 kommentreBocsi az offért! Én csak annyit tennék hozzá a gondolathoz (amivel egyébként teljesen egyetértettem), hogy sokszor (nem mindig) ez a különbség a kisiparos és a művész között. A kisiparos az igényeket elégíti ki, a művész pedig a saját szájíze, érzései szerint alkot szabadon. A történelem során ezért is volt oly sok, saját korukban nem megbecsült, éhező művész, akiket viszont most nagy számon tartunk.
Néha a kettő (kisiparos és művész) pont ütközik, és hát az olyan művészek a legszerencsésebbek!
Szóval jó ez az ambíciód, mindenképp jó irány! Keverve a sok okossággal, amiket írunk neked, tökéletes.
Amúgy pont ezért tartom magamat inkább "grafikusnak", mint művésznek, mert én sokszor inkább igények szerint megyek, ha általam kedvelt témában is alkotok, és legtöbbször aszerint, mit lehet jobban eladni... Bízom benne, hogy ebből egyszer kinőhetek.
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)
balogtamas[offline]
2016-11-28 10:06:400+#16Válasz a #12 kommentreKiváló gondolatmenet! ...egyáltalán nem neheztelek semmiért, sőt a legtöbb dologban egyetértek. Az utolsó passzus pedig brilliáns! Szerintem a kreativitás ezen pereme mára már nem üzlet, itt-ott pénzmosoda, ha beszáll az ember a bizniszbe, máshol pedig szeretet festés és az pedig nem soknak kell... persze akinek igen, annak nagyon, de olcsón, amiből nem nagyon lehet megélni.
A kifogások a több kékkel vagy más méretekkel mindenhol visszaköszönnek, még digitális munkáknál is és ez mind azért van, mert mindenki önkifejezésre törexik és amit épp lát azt úgy gondolja, hogy az nem ő, de ha változtat rajta, akkor abban már benne van a szava, tehát közelebb érzi magát önmagához. Persze valójában kifejezni magát vagy nincs mersze, vagy ideje, vagy bármije...de hál'Istennek egyre több ember használja a kreativitását ami a világ megváltozásához vezet. Talán most épp pont ez a lényege annak, hogy ecsetet ragadjunk és nem az, hogy dúskáljunk... talán csak evvel próbálom magam úszásra ösztönözni a sikertelenség óceánján süllyedés helyett...
Zhenia[offline]
2016-11-27 18:44:480+#14Tetszik az a könnyedség amit áraszt. Kissé az alsó-közép részt üresnek érzem, mindenesetre annyira nagyon tetszetős lett, hogy a pont jár
"Minden saláta lehet Cézár... ha elég ideig döföd egy késsel."
gepardus[offline]
2016-11-27 15:10:560+#13Válasz a #8 kommentreEgyszerű a képlet, van mááá digi is ugyi, tedd be GIMP-be oszt húzzál oda pár szálat, vagy kísérletezz vele ott valamivel. Így nem rontod el a képet, és megnézheted, hogyan nézne ki. (de azért mutasd majd meg nekünk is)
„ Nem vallottam kudarcot, csak találtam száz módot, melyek közül egyik sem működött. ” Benjamin Franklin
Barnuska[offline]
2016-11-27 14:35:531+#12Válasz a #11 kommentreTeljesen értem, h mit írsz ... és igen, eladhatóság...nehéz kérdés ez, mert még mindig a víz ver ki attól, ha ott ( nem itt ) egy egy festegetésre ezt írják: ha oda tettem volna egy kis pirosat, vagy ha több lenne a kék, mert kék a fotel, meg neki olyan designes kéne, ahol 3 helyett csak 2 gömb van ... ja meg ez is szép mondat még : ennyiért adod ? de nem is vagy festőművész, csak amatőr háziasszony... Na, szóval valóban nem vagyok festőművész, nem jegyzett be egy szakmai közösség sem , nem minősítette a képeimet egy zsűri sem... mert én ezt nem akarom, csak festeni szeretnék ! Akinek meg megtetszik éppen ez, vagy az a képecske, éppen akkorában, amekkorában megfestettem ( ja, szeretem mondat még : nagyobba ' nincsen ?" ) akkor eladom... ha nem tetszik, lapozzon tovább, és keressen a bútorához illőt Tudod, eddig, amiket megvettek tőlem, nos nem volt nyafi meg kifogás, és öröm volt nézni, h valóban megszerette, és jó visszaolvasni az üzenetét: "jó ránézni a falamra , ott lóg a képed " ... Nem méterre meg az elég piros miatt vette meg, hanem mert csak
Most így gondolom, aztán majd egyszer megváltozom... akkor majd írok, h Tamás, megváltoztam, már festek egyszerűt és dekort
Ám, ez a kép éppen, h nem volt nekem egyszerű, sokat dolgoztam vele
Bocs, az offér, de ki akart jönni
Á, még valami : mostanság szoktam mondani ezt ni : ha senki sem vagy, mindegy mit csinálsz, ha valaki vagy, mindegy mit csinálsz ! Persze, ezzel senkit sem szerettem volna megbántani, de látok ilyen tendenciát itt - ott, és olyankor érzem : még senki sem vagyok ...
Ilcsi
balogtamas[offline]
2016-11-27 14:13:090+#11Válasz a #6 kommentre...kár... nagyon eladhatónak néz ki... Lehet csak magamat látom bele... mostanában eladható képeken gondolkodom, amik egyszerűek és dekoratívak.
Barnuska[offline]
2016-11-27 11:56:080+#10Válasz a #5 kommentreKöszönöm szépen a látásodat is, tanultam belőle, mint mindig
Elsősorban azt, h mit is szerettem volna a festéssel elérni, imitálni Mint írtam Gepának is, én is látom, h középen valami nem klappol... Most ráfogom, h fújt közben a szél, és ez a felfutás oka
Tudom, a szürreál szó, jelző sok most a képhez, de nem tudtam becímkézni, mert reálnak egyáltalán nem való, nem is tervezek olyan képeket, festéseket, azok még nem az én kategóriám
Köszönöm szépen a fotós szemszögből látást is, máskor is kérem !
Ilcsi
Barnuska[offline]
2016-11-27 11:50:440+#9Válasz a #4 kommentreKöszönöm szépen, és a kérdést itt is leírhatnám, amit Gepának is feltettem De azt hiszem, a kép most így marad
Ilcsi
Barnuska[offline]
2016-11-27 11:50:090+#8Válasz a #3 kommentreKöszönöm szépen, és akkor most húzzam, vagy ne húzzam ?
Nagyon jól lát a szemetek - és most Thub hozzászólását is idevonom - , valóban ott középtájt van valami, vagy éppen nincs, de hogy nem kóser, az biztos
Azóta is nézegetem, de nem nyúlok hozzá, tuti elrontom , de a nézéssel mindenképpen tanulok megint : érdemes lenne már végre koncepció után festeni, és nem csak nekiesni egy fejemben lévő elképzelésnek, mert akkor bizti, h nem áll össze rendesen
Ilcsi
Barnuska[offline]
2016-11-27 11:46:500+#7Válasz a #2 kommentreKöszönöm szépen , és a virágokat szerettem
Ilcsi
Barnuska[offline]
2016-11-27 11:46:270+#6Válasz a #1 kommentreKöszönöm szépen , és az irány most erre az egy képre korlátozódott, nem tervezem, h nekimegyek még egy ilyen-féleségnek
Ilcsi
Thubakabra[offline]
2016-11-26 23:37:170+#5Én úgy látom, hogy az alacsony mélység-élességet próbáltad imitálni a festménnyel. Ezt a hatást megtörné az, ha berajzoltál volna szárakat, de az biztos, hogy van valami furcsaság. Talán az, hogy a kép szalad jobbra fel alul, ami nem passzol a közép szerteágazottságával. Egy oldalról bedőlő homályos "szárral" lehetett volna ezt megtörni. De ez egy fotós szemszögből nézve van így, valószínűleg tévedek a kommentemmel, viszont tényleg ezt a hatást éreztem én, a szürreált kevésbé.
De tetszik, nagyon szépek ezek a színek, szép lett a kép és hangulatos, ment a pont!
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)
Kilókenyér[offline]
2016-11-26 19:02:010+#4Geppával egyet értek. a szárakat hiányolom, de ettől függetlenül nagyon szépen néz ki.
gepardus[offline]
2016-11-26 17:52:060+#3Szép! Pár kósza szárat lehetett volna az elejéhez középre húzni szerintem, de így is jól néz ki! Gratula ezért a dinamikához! +1
„ Nem vallottam kudarcot, csak találtam száz módot, melyek közül egyik sem működött. ” Benjamin Franklin
balogtamas[offline]
2016-11-26 15:24:290+#1Egyszerű, dekoratív, mutatós és színeiben pompás! Jó az irány!
[A panel bezárásához kattints rá!]