: Classic house



Címkék: , ,

1453 megtekintés
4 szavazat
11 komment
© Minden jog fenntartva

Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!

Boone[offline]

Boone

2015-02-03 20:03:460+#11Válasz a #10 kommentreRenden köszi! smiley

Hungy[offline]

Hungy

2015-02-02 08:37:580+#10Válasz a #9 kommentreMeg tudnám mutatni, csak az a baj, hogy én Cinema 4D-t használok, abban meg hiába mutogatom. smiley Viszont azt biztosan tudom, hogy Maxban is van ilyen lehetőség.
Beütöd mondjuk a YouTube keresőjébe, hogy "3ds max multipass rendering", és kiad rá egy csomó találatot. Ott gyorsan meg fogod érteni, hogyan működik.

Boone[offline]

Boone

2015-02-01 22:01:580+#9Válasz a #8 kommentreKöszi mindent értek csak pont azt nem amit te preferálsz. Még nem találkoztam pass-szal. Ps-ben hogy rakom össze?

Hungy[offline]

Hungy

2015-01-30 10:06:082+#8Válasz a #7 kommentreÉn mindenképpen HDRI-t használnék a bevilágításhoz. Önmagában nem mindig elég egy belső tér megvilágításához, mert sokszor annyira fel kellene venni a samples-t miatta, hogy az túlságosan megnövelné a renderidőt. Ilyenkor érdemes megpróbálni azt, hogy a render gamma értékét megnöveled, az viszonylag ritkán okoz csúnya beégést. De azt is gyakran használják (igazából majdnem mindig), hogy a HDRI-t kiegészítik egy infinite, vagy ahhoz hasonló fényforrással, esetleg az ablakok elé helyezett Area light-okkal.
Vagy van még egy módszer, ami nekem a személyes kedvencem, mert elég nagy szabadságot ad. Egyszerűen vedd fel a fényt annyira, hogy a szoba belső jó legyen, és ne foglalkozz a külső környezet kinézetével. Majd ezután egy külön pass-ba rendereld ki a külsőt olyan fénybeállítással, hogy a külső környezet nézzen ki jól rajta, és onnantól, hogy a passod megvan, Photoshopban 3 kattintás összetenni a kettőt. És ha még a fényt is egy külön pass-ba rendereled, akkor úgy állathatsz a környezet világosságán, ahogy kedved tartja.

Boone[offline]

Boone

2015-01-30 09:34:190+#7Válasz a #2 kommentreKöszi! Egy dolgot nem tudtam megcsinálni és már kitéptem a hajam tőle... smiley A bevilágításnál csak agy nap van és nem is akartam bentre tenni más fényt. Viszont, hogy elég világos legyen bent fel kellett tolni de így viszont kiégett a kinti környezet. ha meg a kinti rész volt jó akkor bent volt sötét. Pedig a kinti rész is meg van normálisan építve de semmi nem marad a render után. Amit láttok az már PS bindzsizés.
Ötlet? HDRI?

Boone[offline]

Boone

2015-01-30 09:28:410+#6Válasz a #1 kommentreKöszi minden szépet! smiley Vray-t használok.

Boone[offline]

Boone

2015-01-30 09:27:270+#5Válasz a #3 kommentreKöszi!

emberke[offline]

emberke

2015-01-28 15:44:430+#4Nagyon bejövős. smiley Én nem találok benne kivetni valót. Talán majd valamikor tudok én is ilyen képeket csinálni maxal, vagy egyébbel. Ezek a tárgyak adottak voltak, vagy te találtad ki az egész szobát? Formatervezéssel szoktál foglalkozni?

egonov[offline]

egonov

2015-01-28 07:52:380+#3Tökéletes!

Hungy[offline]

Hungy

2015-01-28 07:08:480+#2Ez egyszerűen kiváló kép! Minden anyag a helyén van, gyönyörű a bevilágítás, egyszóval szuper! Talán a render zajosabb egy picit az elvártnál, és a szék anyaga bukik ki egy kicsit ott, ahol rásüt a Nap. De ezek olyan dolgok, hogy ha nem tudnám, hogy 3D-s kép, akkor észre sem venném, csak most hasogatom a szőrszálat. smiley
Ment a szavazat!

Thubakabra[offline]

Thubakabra

2015-01-27 23:03:580+#1Elsőre azt gondoltam, hogy ez egy fotó. smiley Nagyon eltaláltad a fényeket, anyagokat, lenyűgöző! Milyen renderelőt is használsz?
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)

Mi ez az oldal?

Üdvözlünk a KockArton!

Ez itt egy grafikai közösségi oldal. Találhatsz itt képeket, tutorialokat, fórumozhatsz és chatelhetsz más alkotókkal, kritikákat adhatsz és kaphatsz. Az oldal egyaránt foglalkozik CG és hagyományos grafikákkal is.

Bejelentkezés

Még nem vagy tag? Regisztrálj itt!

Elfelejtetted a jelszavad? Segítünk!

(?)

Chat

Kockart chat

loading

¦¦¦

Online Tagok

1 / 1865 tag online

4 vendég

[tagok listája]

[A panel bezárásához kattints rá!]