Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!
Hungy[offline]
2015-02-02 08:37:580+#10Válasz a #9 kommentreMeg tudnám mutatni, csak az a baj, hogy én Cinema 4D-t használok, abban meg hiába mutogatom. Viszont azt biztosan tudom, hogy Maxban is van ilyen lehetőség.
Beütöd mondjuk a YouTube keresőjébe, hogy "3ds max multipass rendering", és kiad rá egy csomó találatot. Ott gyorsan meg fogod érteni, hogyan működik.
Boone[offline]
2015-02-01 22:01:580+#9Válasz a #8 kommentreKöszi mindent értek csak pont azt nem amit te preferálsz. Még nem találkoztam pass-szal. Ps-ben hogy rakom össze?
Hungy[offline]
2015-01-30 10:06:082+#8Válasz a #7 kommentreÉn mindenképpen HDRI-t használnék a bevilágításhoz. Önmagában nem mindig elég egy belső tér megvilágításához, mert sokszor annyira fel kellene venni a samples-t miatta, hogy az túlságosan megnövelné a renderidőt. Ilyenkor érdemes megpróbálni azt, hogy a render gamma értékét megnöveled, az viszonylag ritkán okoz csúnya beégést. De azt is gyakran használják (igazából majdnem mindig), hogy a HDRI-t kiegészítik egy infinite, vagy ahhoz hasonló fényforrással, esetleg az ablakok elé helyezett Area light-okkal.
Vagy van még egy módszer, ami nekem a személyes kedvencem, mert elég nagy szabadságot ad. Egyszerűen vedd fel a fényt annyira, hogy a szoba belső jó legyen, és ne foglalkozz a külső környezet kinézetével. Majd ezután egy külön pass-ba rendereld ki a külsőt olyan fénybeállítással, hogy a külső környezet nézzen ki jól rajta, és onnantól, hogy a passod megvan, Photoshopban 3 kattintás összetenni a kettőt. És ha még a fényt is egy külön pass-ba rendereled, akkor úgy állathatsz a környezet világosságán, ahogy kedved tartja.
Boone[offline]
2015-01-30 09:34:190+#7Válasz a #2 kommentreKöszi! Egy dolgot nem tudtam megcsinálni és már kitéptem a hajam tőle... A bevilágításnál csak agy nap van és nem is akartam bentre tenni más fényt. Viszont, hogy elég világos legyen bent fel kellett tolni de így viszont kiégett a kinti környezet. ha meg a kinti rész volt jó akkor bent volt sötét. Pedig a kinti rész is meg van normálisan építve de semmi nem marad a render után. Amit láttok az már PS bindzsizés.
Ötlet? HDRI?
emberke[offline]
2015-01-28 15:44:430+#4Nagyon bejövős. Én nem találok benne kivetni valót. Talán majd valamikor tudok én is ilyen képeket csinálni maxal, vagy egyébbel. Ezek a tárgyak adottak voltak, vagy te találtad ki az egész szobát? Formatervezéssel szoktál foglalkozni?
Hungy[offline]
2015-01-28 07:08:480+#2Ez egyszerűen kiváló kép! Minden anyag a helyén van, gyönyörű a bevilágítás, egyszóval szuper! Talán a render zajosabb egy picit az elvártnál, és a szék anyaga bukik ki egy kicsit ott, ahol rásüt a Nap. De ezek olyan dolgok, hogy ha nem tudnám, hogy 3D-s kép, akkor észre sem venném, csak most hasogatom a szőrszálat.
Ment a szavazat!
Thubakabra[offline]
2015-01-27 23:03:580+#1Elsőre azt gondoltam, hogy ez egy fotó. Nagyon eltaláltad a fényeket, anyagokat, lenyűgöző! Milyen renderelőt is használsz?
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)
[A panel bezárásához kattints rá!]