: Koponya

Patch felületmodellezés. V-ray. Textúrázva még nincs. De lehet nem is lesz, mert a 2D rajzaimhoz készült a bevilágítás elemzéséhez. De lehet később már ha jól megy a 3D, akkor ahhoz is használom. Egy teljes csontvázat akarok lemodellezni. Lehet jobb lett volna máe felületmodellezést választani. De ezt majd később lehet könnyebb lesz módosítani egy álatéra, ha átmeneti lényeket modellezek. Várom a kritikákat, és jó tanácsokat.

[ 2D képek, meg részben ez: https://www.youtube.com/w… De már mikor majdnem kész volt akkor bukkantam rá. ]
Címkék: ,

1435 megtekintés
1 szavazat
16 komment
some rights reserved

Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!

barathy[offline]

barathy

2014-02-08 17:17:180+#16Válasz a #15 kommentreEléggé bonyolult, de a gerincnél és a bordáknál a legnehezebb szerintem, persze kinek hogy... Helyesbítek amit tegnap írtam a második linkben (ujszo.com) szereplő koponyáról. Biztos, hogy egy negrid koponya. A negrideknek a szemöldökcsont vaskosasabb és az egész koponya kerekedettebb. Tehát az is jó referenciának. Bocs ha beleszóltam.:-) Szerintem jó lesz már így is. Virtuális +1 mégegyzer. Várom a teljes csontvázat. Üdv. A.

emberke[offline]

emberke

2014-02-07 21:32:500+#15Válasz a #14 kommentreRendben. Már ha ennyit foglalkoztam vele, akkor szeretném ha normális lenne. Még majd módosítom egy kicsit. Már több képet nem igen rakok fel erről ide, csak majd ha kész leszek az egésszel. Most a medencecsontot rajzolom meg. Az is egy elég bonyolult felület.

barathy[offline]

barathy

2014-02-07 21:17:180+#14Válasz a #13 kommentreIgen egy kicsit beljebb kezdődik és még valamivel nagyobb, de ha így hagyod sem gond mert ahogy olvastam nem 100%-os anatómiai csontábrázolás most a célod. Az a baj, hogy a források sem mindég jók. Az egyik linkeben szereplő koponya biztos, hogy nem jó. A koponyát egy festőművész ismerősömtől kaptam. Ez az ember készített fel 94-95 között mikor jelentkeztem grafikusnak, de már korábban is ismertem. kb 600 éves ez a koponya. Van neki több is teljes csontváz is igaz az mű. A suliból pedig örököltem egy farkaskoponyát is.:-)

emberke[offline]

emberke

2014-02-07 21:06:290+#13Válasz a #12 kommentreÉn egy anatómia programból vettem a 3. képet. De nincs jelentősége. Igazad lehet.
Szerinted a 7. hozzászólásnál módosított képnél még vegyeb összébb a két szemüreg közti távolságot. ?
Honnan tudtál beszerezni egy igazi koponyát? Nekem is jó volna egy.

barathy[offline]

barathy

2014-02-07 20:54:500+#12Válasz a #11 kommentreSzemüregek közötti távolság mindegyiknél hasonló. És arról volt szó eddig. Arányokban is van közös bennük, hogy a 3 felosztás ráillik mindre. Valamint a csontok elhelyezkedése. Az első kép abból az anatómiai könyvből van amiről az egyik képemet csináltam(Calvaria I). Azóta már van egy igazi koponyám és azon is úgy van a szemüregek közti távolság amiről szó volt a korábbi kommentekben.

emberke[offline]

emberke

2014-02-07 20:18:490+#11Válasz a #10 kommentreKösz. Tényleg a fő dolgokban ugyanolyanok.
De mondjuk hasonlítsd össze ezt:
http://upload.wikimedia.o…
ezzel:
http://ujszo.com/sites/de…
Mindkettőt a google-lel találtam.
Kiindulónak meg ezt használtam:
http://beres79.uw.hu/refe…
Azért vannak jelentős különbségek szerintem.
Lehet még majd csiszolgatom. Ha van észrevétel, akkor azt szívesen várom.

barathy[offline]

barathy

2014-02-07 20:07:070+#10Válasz a #7 kommentreValóban nincs két egyforma koponya, de a szemüregek mindenkinek a koponyájánál ott helyezkednek el. Formai változatosságok vannak, de van egy "szabvány" méret. A négereknek, a sárgáknak, a fehéreknek is stb. A többi genetikai rendellenesség. Már sokkal jobb, hogy alakítottál rajta. Jobb mint volt.

emberke[offline]

emberke

2014-02-06 16:55:210+#9Még a szemöldökcsontot is javítottam.

emberke[offline]

emberke

2014-02-06 11:56:150+#8Válasz a #2 kommentreA 7. hozzászólásnál van a változtatott modell rajzai.

emberke[offline]

emberke

2014-02-06 11:54:230+#7Válasz a #1 kommentreMegpróbáltam korrigálni. De mikor nézelődtem rájöttem, hogy két ugyanolyan koponya nincs.
Ha vannak még javaslatok, akkor várom:
kép:http://beres79.uw.hu/refe…

emberke[offline]

emberke

2014-02-05 23:35:360+#6Válasz a #5 kommentreKösz a tanácsot. Van egy képem (nem nagy durranás), ahol a koponyát próbáltam kifigurázni: http://www.kockart.hu/gal…
Nem tudom, hogy mikor leszek kész a csontvázzal. Mostanában nehezen tudok odafigyelni.
Mikor egy kicsit rossz korszakom volt, ki akartam elemezni, hogy milyen szabályosságok vannak a koponyában és egy A1-es papíron kiszerkesztettem kétméretű axonometriában. Több pausz rétegben. De a végső következtetéseket már nem vontam le. Majd lehet előveszem később. Érdekes volt.
Volt egy gondolatmenetem, ami azon alapult, hogy ha te terveznéd meg az embert, akkor hogy nézne ki?

barathy[offline]

barathy

2014-02-05 23:17:200+#5Válasz a #3 kommentreHát én vevő vagyok rá így előre is..:-) Ha kreatúrákhoz akarod felhasználni azaz ember-állat, akkor mindég úgy old meg, hogy azok működjenek mozgásilag. A gerincnél vidd bele a kettő párosítását. Ez csak az én véleményem. Van egy vázlatom Dante Alighieri A kentaurok pokla c. nagy olajképemhez. Itt csontváz kentaurok is vannak. a gerincnél kombináltam az embert a lóval. Mint írtam is ez a gondolatmenet a szerkezetben a legjobb út. Az izmokat aztán ráépíted és lesz egy tökéletes kreatúrád. Ez most egy tipp volt a folytatáshoz. Nem fontos figyelembe venni.

emberke[offline]

emberke

2014-02-05 23:15:410+#4Válasz a #2 kommentreKöszönöm a hozzászólást. Igen lehet egy kicsit zömök lett. Majd még nyújtok rajta függőlegesen. A középső él az érintőkkel eltüntethető szerintem. Az állkapocs és a fogak vannak elkülönítve. Majd ha a szemüreget nagyobbítom az egészet megnyújtom, remélem kevésbé tűnik majd szélesnek. Most próbálgatom ki ezt a patch felületmodellezést. Polyban nem tudom mennyire lett volna bonyolult. De majd utána járok. Egyszerűbb felületeknél használtam. A render stúdió beállításokat a netről szedtem. Nekem is tetszik.

emberke[offline]

emberke

2014-02-05 23:00:020+#3Válasz a #1 kommentreKöszönöm a hozzászólásodat. Igazad van. Én is kicsinek tartom már így utólag... Majd összébbhúzom az orr körüli szemüreg pontokat. Nyugodtan írd meg a véleményedet. Azért tettem fel. Örülök az építő jellegű kritikának. (Sőt minden hozzászólásnak örülök. Legálább új gondolatmeneteket ismerek meg.) Csontonként nem fogom bemutatni, de ha kész lesz a teljes csontváz, akkor majd feltöltök róla képeket. Kösz a pontot. smiley

Nogre[offline]

Nogre

2014-02-05 22:44:260+#2Profilból jó a "pofa", viszont szemből nézve túl széles lett, a szemüregek is nagyon távol vannak egymástól, és feltűnő a tükrözéses módszer is. Azt ajánlom próbáld Poly modellezésben (Convert to editable Poly) tovább folytatni mert egyébként is az a legjobb és legalapvetőbb, és a középső vertexeket merge-elni (ha nem lenne 1 objektum a két fél koponya). Ekkor eltűnik a tükrözés miatti középső "él". Valamint ha polymodellezést használsz egyszerűen javíthatóak ezek a kis "gyűrődések", hibák. A render egyébként elég takaros lett, jó a bevilágítás, és a material sem rossz, használj abmient occolusiont és szépen kijönnek a részletek. Várom a további fejleményeket smiley +1

barathy[offline]

barathy

2014-02-05 22:38:580+#1Tetszik +1. Főleg a vonalhálózott koponya.:-) Egy-két észrevételem van... Remélem nem lesz harag ezért ! A szemüregek nagyon kicsik és nincs ekkora távolság köztük. A 2 és 3 D-s grafikához nem értek semmit, de ötletesnek tartom. Tetszik az egész gondolatmenet. Kíváncsi lennék a teljes csontvázra. Főleg a vonalhálós megoldásban nézném meg... +1.

Mi ez az oldal?

Üdvözlünk a KockArton!

Ez itt egy grafikai közösségi oldal. Találhatsz itt képeket, tutorialokat, fórumozhatsz és chatelhetsz más alkotókkal, kritikákat adhatsz és kaphatsz. Az oldal egyaránt foglalkozik CG és hagyományos grafikákkal is.

Bejelentkezés

Még nem vagy tag? Regisztrálj itt!

Elfelejtetted a jelszavad? Segítünk!

(?)

Chat

Kockart chat

loading

¦¦¦

Online Tagok

2 / 1869 tag online

0 vendég

[tagok listája]

[A panel bezárásához kattints rá!]