: A Pap

Még régebben fejeztem be. smiley Elkapkodtam a végét, de nem tudtam többet kihozni belőle.

[ Nem volt ]
Címkék: , , , ,

849 megtekintés
2 szavazat
9 komment
© Minden jog fenntartva

Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!

Marci97[offline]

Marci97

2014-03-12 19:33:310+#9Válasz a #7 kommentreIge-igen, tudom. smiley Már sokszor mondtátok, hogy használjak referenciát, de ezt muszáj volt lerajzolnom Viszont részreferenciát használhattam volna...na, de majd a10. kép után! smiley Köszönöm! smiley

Marci97[offline]

Marci97

2014-03-12 19:32:220+#8Válasz a #5 kommentreMegfogadom a tanácsod. smiley Köszönöm! smiley

Thubakabra[offline]

Thubakabra

2014-02-16 16:37:190+#7Válasz a #3 kommentreA képzeletbeli szörnyeket, egyéb lényeket is anatómiával szokták felruházni, olyanja nem csak az embernek van. Kell egy "szerkezet", ami mozgatja a karaktereket.
Neked is azt tudom ajánlani, mint az összes kezdő digis rajzolónak (mert kivétel nélkül mindegyikünk beleesik ebbe először), hogy használj referenciát. Ameddig nincsenek meg olyan alapok, mint anatómia, ruha dinamika felrajzolása, tárbeliség megfelelő éreztetése, kockológia, fény kezelés, addig a fejből rajzolás nem fog menni. Fejből meg nem fogod ezeket az ismereteket elsajátítani, mert egyszerűen nincsenek még ott.
Szóval akármennyire is unalmasan hangzik, de ahhoz, hogy eredményt érj el, másolnod kell.
Tudom, hogy ezt hiába írom le, majd a 10. kép olyan kép után, mellyel egyaránt nem leszel elégedett, rá fogsz jönni, hogy igazunk van ilyesmiben.
Addig is, kitartást. smiley
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)

Brigittovics[offline]

Brigittovics

2014-02-16 16:12:280+#6Szavazni pedig elfelejtettem smiley
Mindegy, most bepótoltam!

Brigittovics[offline]

Brigittovics

2014-02-16 16:10:230+#5Válasz a #3 kommentreNem kell szigorúan venni az anatómiát. Akár erőmező is mozgathatja a tagjait, de kell legyen benne logika, mert attól lesz hiteles, akármennyire elvetemült dologról is legyen szó smiley

Marci97[offline]

Marci97

2014-02-16 11:24:450+#4Válasz a #2 kommentreKöszönöm, örülök, h a tetszik! smiley Nem írtál semmi sértőt, inkább köszönöm, hogy mindezt elmondtad nekem. smiley Ebből tanulni is tudok. smiley

Marci97[offline]

Marci97

2014-02-16 11:23:090+#3Válasz a #1 kommentreKöszönöm szépen! smiley Az anatómiát itt direkt nem szerettem volna annyira szigorúan venni, hogy látsszon, nem emberi lényről van szó. smiley Bár az anatómiával tényleg nem vagyok jóban, nagyon sokat kell még tanulnom. smiley A legközelebbit majd nem kapkodom el. smiley

Andulino[offline]

Andulino

2014-02-10 17:32:200+#2Nekem tetszik amit kihoztál belőle. smiley
Igen a köpenyen volna még mit dolgozni, például a szakadásoknál úgy néz ki mint ha csak gyorsan beleradírozgattál volna és kész, egy pici kis árnyék és máris nem olyan kontúros smiley A gyűrődésnél is érdemes figyelni, hogy az ott egy ív, van egy nagyon világos, egy átmenet és egy sötét pontja. Remélem nem írtam semmi sértőt, csak a véleményem mondtam smiley
De az hogy magadtól rajzoltad, az megér egy + smiley

Brigittovics[offline]

Brigittovics

2014-02-10 12:47:540+#1Rohadt jó lenne. Az anatómiát kellene belőni, és persze nem kellene elkapkodni. smiley

Mi ez az oldal?

Üdvözlünk a KockArton!

Ez itt egy grafikai közösségi oldal. Találhatsz itt képeket, tutorialokat, fórumozhatsz és chatelhetsz más alkotókkal, kritikákat adhatsz és kaphatsz. Az oldal egyaránt foglalkozik CG és hagyományos grafikákkal is.

Bejelentkezés

Még nem vagy tag? Regisztrálj itt!

Elfelejtetted a jelszavad? Segítünk!

(?)

Chat

Kockart chat

loading

¦¦¦

Online Tagok

    0 / 1872 tag online

    2 vendég

    [tagok listája]

    [A panel bezárásához kattints rá!]