: RPG-7AT

Textúrázási is bevilágítási gyakorlásként kezdtem hozzá ennek a képnek, hogy jobban kiismerjem blender intrenal motor nyújtotta lehetőségeket. A képen látható tárgyi és környezeti modelleket, (talaj, fű, doboz, meg a "csúzli" smiley Belnderben készítettem. A textúrák nagy része is ott lett festve, kivétel a láda textúrája és annak a festék kopása, amelyet a Gimpben készítettem el és után kerültek fel az UV map-re. smiley


Software: Blender 2.67, Gimp 2.8
Render: Blender internal

Címkék: , , , ,

871 megtekintés
4 szavazat
2 komment
some rights reserved

Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!

NAZO[offline]

NAZO

2013-07-01 20:01:070+#2Válasz a #1 kommentreKöszönöm Thubakabra! Az általad említett részletbeli hiányosságokat pótolni fogom. smiley

Thubakabra[offline]

Thubakabra

2013-07-01 09:42:261+#1Nagyon jó renderelője van a blendernek! És egész sokat ki is hoztál belőle. smiley
A fények nagyon jók, a háttérben lévő fűtől beájultam, nekem sosem jött össze a megcsinálásuk. smiley Egész hihető lett az a rész.
Amit hiányolok: erőteljesebb, "élesebb" karcolások a fémen, fán, valamint némi koszolás a fémre, mert így túlságosan steril. Talán a fém anyagával is érdemes lenne foglalkozni, túl csillogónak érzem, de lehet, hogy ez már csak a sterilség miatt van így.

Na, de ment a pont, nagyon tetszetős kép lett! smiley
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)

Mi ez az oldal?

Üdvözlünk a KockArton!

Ez itt egy grafikai közösségi oldal. Találhatsz itt képeket, tutorialokat, fórumozhatsz és chatelhetsz más alkotókkal, kritikákat adhatsz és kaphatsz. Az oldal egyaránt foglalkozik CG és hagyományos grafikákkal is.

Bejelentkezés

Még nem vagy tag? Regisztrálj itt!

Elfelejtetted a jelszavad? Segítünk!

(?)

Chat

Kockart chat

loading

¦¦¦

Online Tagok

    0 / 1869 tag online

    0 vendég

    [tagok listája]

    [A panel bezárásához kattints rá!]