2013-07-01 00:15:15
Textúrázási is bevilágítási gyakorlásként kezdtem hozzá ennek a képnek, hogy jobban kiismerjem blender intrenal motor nyújtotta lehetőségeket. A képen látható tárgyi és környezeti modelleket, (talaj, fű, doboz, meg a "csúzli" Belnderben készítettem. A textúrák nagy része is ott lett festve, kivétel a láda textúrája és annak a festék kopása, amelyet a Gimpben készítettem el és után kerültek fel az UV map-re.
Software: Blender 2.67, Gimp 2.8
Render: Blender internal
Címkék: 3D, Blender, tárgy, realisztikus, hangulatkép
Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!
NAZO[offline]
2013-07-01 20:01:070+#2Válasz a #1 kommentreKöszönöm Thubakabra! Az általad említett részletbeli hiányosságokat pótolni fogom.
Thubakabra[online]
2013-07-01 09:42:261+#1Nagyon jó renderelője van a blendernek! És egész sokat ki is hoztál belőle.
A fények nagyon jók, a háttérben lévő fűtől beájultam, nekem sosem jött össze a megcsinálásuk. Egész hihető lett az a rész.
Amit hiányolok: erőteljesebb, "élesebb" karcolások a fémen, fán, valamint némi koszolás a fémre, mert így túlságosan steril. Talán a fém anyagával is érdemes lenne foglalkozni, túl csillogónak érzem, de lehet, hogy ez már csak a sterilség miatt van így.
Na, de ment a pont, nagyon tetszetős kép lett!
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)
[A panel bezárásához kattints rá!]