: wip - mesharray stuff- char01

ref alany smiley -> http://yfrog.com/bcrefere…

3dsmax,zbrush

mesharray-s, sulis munka - csak geometria

yahm, a feje levan vááágva o.O suliban így csináljuk smiley D meg ezt így kell aztmondják smiley - későbbi munkálatokmiatt....
yahm direkt izmos, aztmondta az oktató h durvuljon egy kicsit,mert... a vanból később könyebblesz visszavenni, de ha nincs ott - azzal nincs mit kezdeni xĐ

persze ez csak egy wip

[ http://truder601.devianta… ]

955 megtekintés
3 szavazat
9 komment
© Minden jog fenntartva

Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!

truder601[offline]

truder601

2010-11-27 21:52:470+#9köszi, igazából ez olyan ahogy a tanárom mondta.. ha zbrusht is használsz az hatalmas szabadság, sok lehetőség, de ugyanakkor ugrásszerűen megnőnek az elvárásokis | szal egy csak 3dsmaxos vagy maya-s v xsi-s,blenderes modelt nemszépdolog összehasonlítani egy zbrusholt többmilliópolygonos modellel smiley | a végeredmény persze egy max 20ezer poly-s model lesz ebbőlis... csak... van aki teszemazt megfesti a ruhát a modelre- láttam már ilyet, hogy úgy kezeli mintha egy 2d-s vászonlenne és megfesti azokat a részeit,amiket én most zbrushban oldottam meg | hát a lényeg szerintem a sebesség, meg h mennyi szenvedés smiley lehetőleg célszerű a leggyorsabb,legjobb megoldással elérni a részleteket

Vajjéhó[offline]

Vajjéhó

2010-11-27 21:00:340+#8Nekem tetszik, főleg a lába. A mellizom szerintem nem olyan vészes, a kezet nem írom. smiley +1
Nem vagyok jobb agyféltekés rajzoló, nekem mind a kettő megvan :D

Micky[offline]

Micky

2010-11-27 20:58:470+#7Akkor most nem is annyira jó, mert nem poligononként modellezte? Júj de útálom ezt. Nekem így tetszik, ahogy meg van csinálva, és nagyjából nem érdekel, hogy milyen programot használt. Kb ennyi......
http://nicodangelico.blogspot.hu/

truder601[offline]

truder601

2010-11-27 20:30:420+#6Garpeer: köszönöm a kritikát, igyekeztem javítani | a kezei nekemisfeltűntek smiley deh.. valamiért hagytam

truder601[offline]

truder601

2010-11-27 20:22:500+#5köszönöm a kommenteket meg minden, addig nemcsinálom tovább amíg a suliban nem érünk a köv. modulra [tudnám de az oktató tuti h sokdolgora felhívja majd a figyelmemet és.. nem dolgozhatok előre smiley meg miértelme lenne,elvégre azért vagyok ott h tanuljak] pár hónapmúlva lesznek befejezve

TobiBoti:
helyesmeglátás EZ zbrusholt preview render -modellezve vannak az alapjai, aztán persze zbrushban a gyűrődések, izmok | deh lesd meg a csak 3dsmaxos részét is -> http://img196.imageshack.…

-Törölt.24-[offline]

-Törölt.24-

2010-11-27 17:24:420+#4szerinem ez sculptolva van és nem modellezve

Micky[offline]

Micky

2010-11-27 17:20:450+#3Mindíg csodáltam akik igy tudnak modellezni. :8 Ha nem használnám a Posert, sose lennének ilyen karaktereim. Szóval a figura jónak tűnik, a készre meg kíváncsi vagyok. smiley
http://nicodangelico.blogspot.hu/

Garpeer[offline]

Garpeer

2010-11-27 05:56:130+#2A keze igencsak lapát egyelőre, azt mindenképp érdemes lenne javítani. A másik furcsa rész a váll és a mell között futú izom (melltartó izom?), szerintem nagyon kint van, emiatt széles jellege lett az egész leányzónak.
Kíváncsi vagyok én is a végeredményre
Are you gonna give me a robot death monkey?

Manó[offline]

Manó

2010-11-26 23:42:570+#1Jól alakul, várom a kész verziót. smiley
Ne add el a gerinced, mert nem kaphatsz másikat!

Mi ez az oldal?

Üdvözlünk a KockArton!

Ez itt egy grafikai közösségi oldal. Találhatsz itt képeket, tutorialokat, fórumozhatsz és chatelhetsz más alkotókkal, kritikákat adhatsz és kaphatsz. Az oldal egyaránt foglalkozik CG és hagyományos grafikákkal is.

Bejelentkezés

Még nem vagy tag? Regisztrálj itt!

Elfelejtetted a jelszavad? Segítünk!

(?)

Chat

Kockart chat

loading

¦¦¦

Online Tagok

    0 / 1869 tag online

    0 vendég

    [tagok listája]

    [A panel bezárásához kattints rá!]