: Vizimalom



Címkék: , , , ,

3041 megtekintés
0 szavazat
13 komment

Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!

Vajjéhó[offline]

Vajjéhó

2009-02-01 19:55:550+#13Köszönöm, most már értem. A bumpot szoktam használni, és a maszkolást is.
Az alapján amit leírtatok, a normál map valóban sokkal jobb lehet. smiley
Nem vagyok jobb agyféltekés rajzoló, nekem mind a kettő megvan :D

-Törölt.24-[offline]

-Törölt.24-

2009-02-01 19:04:560+#12yo smiley igen az az izés az az RGB szincsatornás cuccot akartam kifejezni smiley
Garpeer köszi a felvilágosítást

Thubakabra[offline]

Thubakabra

2009-02-01 18:52:030+#11Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)

Garpeer[offline]

Garpeer

2009-02-01 18:51:030+#10igazából mindkettõtökenk igaza van smiley

mind a két megoldás arra való, hogy a modellen nem létezõ részleteket mutassunk meg a renderelt képen, mégpedig úgy hogy egy külön textúrával befolyásoljuk a felület látszólagos irányát.

A különbség annyi, hogy a bump a fekete-fehér különbség alapján dolgozik (ahogy tobi mondta), a normal viszont egy színes textúra, ahol a három színcsatornát (RGB) használják a térbeli irány (XYZ) megadására, így ez pontosabb és finomabb tud lenni.

A kavarcolás ott kezdõdik, hogy blenderben mind a kettõ normal map néven fut, nem tudom miért smiley
Are you gonna give me a robot death monkey?

-Törölt.24-[offline]

-Törölt.24-

2009-02-01 18:42:300+#9nem tudtam h maxozik de mind 1 smiley akkor roszul mondtam a lényyeg ugyan az

Thubakabra[offline]

Thubakabra

2009-02-01 18:36:000+#8Attól még rosszat írtál smiley Én is írthatnám, hogy él lekerekítéshez használj chamfert smiley Amúgy jól írta most Tobi ez a lényege smiley
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)

-Törölt.24-[offline]

-Törölt.24-

2009-02-01 18:32:420+#7a normal és a bump ugyan az
a lényeg, h az 1 kép a textúráról lehet fekete fehér meg olyan izés smiley azt nem ismerem
szal amin a kép fekete az lejjeb kerül ami fehér az marad , de ez csak illúzió mert a geometrián nem változtat csak a fény törik meg rajta.
tehát összefoglalva a normal vagy bump nevezzük akárhogy 1 textura

Thubakabra[offline]

Thubakabra

2009-02-01 18:10:180+#6Tobi rosszat írt, mert az blenderben van smiley Bump van maxban, az hiányzik róla smiley
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)

Vajjéhó[offline]

Vajjéhó

2009-02-01 18:08:550+#5Elmondaná nekem valaki mi az a normal map? smiley
Nem vagyok jobb agyféltekés rajzoló, nekem mind a kettő megvan :D

Vajjéhó[offline]

Vajjéhó

2009-01-31 15:23:110+#4Soha senki nem tanított 3d-ben szerkeszteni, én arra használtam, hogy a szabadkézi rajzaimba beletegyek egy kis pluszt. Azt hangsúlyozom, hogy 2-es max
rengeteg kezdetleges hibával. Szerintem úgy nézzétek, mint térbe rakott szabadkézi rajzot. smiley
Nem vagyok jobb agyféltekés rajzoló, nekem mind a kettő megvan :D

Thubakabra[offline]

Thubakabra

2009-01-31 14:22:120+#3Örülök, hogy tettél fel ilyen képeket smiley Jók a hangulati, bár 3D része kicsit hibádzik itt-ott. De ettõl függetlenül nagyon jó képek smiley
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)

-Törölt.24-[offline]

-Törölt.24-

2009-01-31 14:16:200+#2nagyon sík. nincsenek normal mapok furák a materialok és a virágok is csak texturák ajtúk ablakok is csak textúrák és van pár text csúszás is smiley

Vajjéhó[offline]

Vajjéhó

2009-01-31 11:18:070+#1Igértem 3D-s képeket, amiben kézzel rajzolt textúrák vannak. Ezeket a képeket válogattam ki.
Nem vagyok jobb agyféltekés rajzoló, nekem mind a kettő megvan :D

Mi ez az oldal?

Üdvözlünk a KockArton!

Ez itt egy grafikai közösségi oldal. Találhatsz itt képeket, tutorialokat, fórumozhatsz és chatelhetsz más alkotókkal, kritikákat adhatsz és kaphatsz. Az oldal egyaránt foglalkozik CG és hagyományos grafikákkal is.

Bejelentkezés

Még nem vagy tag? Regisztrálj itt!

Elfelejtetted a jelszavad? Segítünk!

(?)

Chat

Kockart chat

loading

¦¦¦

Online Tagok

    0 / 1869 tag online

    0 vendég

    [tagok listája]

    [A panel bezárásához kattints rá!]