: Erkélyajtó metszet

Na ez aztán már tényleg nagyon szakmai és a legkevésbé sem művészi. smiley
Egy régi kedve ügyfelem katalógusába ment, és csak azért töltöm fel ide is - nagyon sok vacillálás után - mert ennél a képnél érzem először azt, hogy kezdek közeledni valamelyest a realisztikus felé.
De nyugodtan cáfoljatok meg, ha másként látjátok.

Címkék: , , ,

1106 megtekintés
9 szavazat
9 komment
© Minden jog fenntartva

Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!

Hungy[offline]

Hungy

2015-11-23 13:44:490+#9Válasz a #8 kommentreKöszönöm szépen neked is! smiley

Andulino[offline]

Andulino

2015-11-22 08:06:110+#8Jézus, mennyit rajzoltam én ilyeneket anno, jó kis szakrajz... smiley
Tetszik hogy ilyen letisztult lett, valamiféle eleganciát sugall az egész és szakmailag is rendben találom smiley

Thubakabra[offline]

Thubakabra

2015-11-21 12:18:430+#7Válasz a #6 kommentreHát, egy időben 3D-zgettem én is, csak nem olyan sokat... nagyon szerettem csinálni, csak az időhiány szólt közbe, és inkább a festés és rajzolás irányában gyakoroltam tovább.

Persze, nagyon jó irány! smiley
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)

Hungy[offline]

Hungy

2015-11-21 12:08:530+#6Válasz a #5 kommentreKöszönöm szépen neked is! Mindig meglepődök, hogy mennyit tudsz a 3D-ről ahhoz képest, hogy nem azzal foglalkozol.
Az üvegek szélein valóban van bump, hogy kicsit olyan hatása legyen, mint amikor elvágják.
Örülök, hogy realisztikusnak látod, akkor jó irányba haladok. smiley

Thubakabra[offline]

Thubakabra

2015-11-21 11:13:201+#5Kicsiben nem nagyon esett le, hogy mi ez, de amikor nagyban megtekintettem, nagyon meglepődtem azon, hogy mennyire tökéletesen realisztikus alkotás ez! Különösképp tetszik az, hogy az üvegszéleket is valamiféle mappel oldottad meg, nem csak le lett vágva, mint ahogy sok más alkotónál lehet látni. A fatextúra is nagyon jó, pláne, hogy ilyen sokfélét használtál. Ez a munka összességében jó példa arra, hogy a variálás milyen erősen tud segíteni azon, hogy az összhatás hihetően realisztikus legyen! +1
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)

Hungy[offline]

Hungy

2015-11-20 07:54:540+#4Válasz a #3 kommentreErre nem számítottam, de köszönöm szépen! smiley

Rarri[offline]

Rarri

2015-11-20 07:11:160+#3Én művészinek látom . Harmóniát sugároz a színe, és a formája. smiley
"Ha egyszer majd szétesek , hangfalba temessetek ....! " P. Mobil

Hungy[offline]

Hungy

2015-11-20 06:26:070+#2Válasz a #1 kommentreKöszi szépen Gatget. A Cinema 4D egyik saját rendermotorját, a physical renderert használom. Amire persze szakmai körökben néha elnéző mosoly a válasz, de szerintem ezzel is lehet ugyanúgy élethűt alkotni, mint mondjuk V-Ray-jel, vagy Arnolddal.

Gatget[offline]

Gatget

2015-11-19 09:26:132+#1Örülök, hogy feltetted engem nem zavar, hogy osztasz meg munkákat is velünk. Egyrészt mert tudom nem két perc ezek elkészítése más részt ez kifejezetten jó lett nekem nagyon tetszik, és látványos is szerintem. katalógusba tökéletes. A realisztikussággal egyet értek, milyen renderelőt használsz ?
A mesterséges inteligencia nem elenfele a természetes hülyeségnek !

Mi ez az oldal?

Üdvözlünk a KockArton!

Ez itt egy grafikai közösségi oldal. Találhatsz itt képeket, tutorialokat, fórumozhatsz és chatelhetsz más alkotókkal, kritikákat adhatsz és kaphatsz. Az oldal egyaránt foglalkozik CG és hagyományos grafikákkal is.

Bejelentkezés

Még nem vagy tag? Regisztrálj itt!

Elfelejtetted a jelszavad? Segítünk!

(?)

Chat

Kockart chat

loading

¦¦¦

Online Tagok

    0 / 1869 tag online

    0 vendég

    [tagok listája]

    [A panel bezárásához kattints rá!]