: Velociraptor Zbrush II.

Na, ma elszúrtam egy mentést mert a tool-t nem mentettem le csak a dokumentumot ergo abból csak egy 2,5D-s nézőképet tudtam visszahozni a 3D-s modellt nem. De kis mérgelődés után az elveszett 4 óra munkát újrafutottam és másfél óra alatt be is fejeztem a mai státuszt.

Második napja, hogy életemben először Zbrushoz nyúlok. Még lenne mit finomítani de azt majd holnap smiley

Címkék: , , ,

837 megtekintés
8 szavazat
7 komment
© Minden jog fenntartva

Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!

gepardus[offline]

gepardus

2015-08-05 11:29:580+#7Nézegetem nézegetem, nem értek hozzá, de jó látni ahogy alakul. Hajrá! smiley +
„ Nem vallottam kudarcot, csak találtam száz módot, melyek közül egyik sem működött. ” Benjamin Franklin

Nogre[offline]

Nogre

2015-08-04 21:40:030+#6Válasz a #5 kommentreZsír smiley

Herger[offline]

Herger

2015-08-04 21:32:390+#5Közben rájöttem Nogre mi volt a gond. Nem jól volt ábrázolva a lábrész. Kell az a + ízület csak a lábujjak nincsenek még kidolgozva, mert a felső ujjpercek ilyen hosszúra nyúlnak és tulajdonképpen a kipárnázott ujjain jár az állat. Némileg azért rövidítettem rajta meg kapott még izom tömeget.
"Nem az vagy aminek születtél hanem amivé magadtól válni tudsz."

Herger[offline]

Herger

2015-08-04 18:37:130+#4Válasz a #3 kommentreÉrtem. Viszont így utólag melyik eszközzel tudom módosítani a rövidülést? mert ha visszaveszem az "Adaptive skint" és a zspherekből veszek le akkor utána törlődik az egész amit csináltam a topológiájábal. Vagy van erre egy másik lehetőség, hogy rövidebbre vegyem amit kell és meg is maradnak a szerkesztések.
"Nem az vagy aminek születtél hanem amivé magadtól válni tudsz."

Nogre[offline]

Nogre

2015-08-04 15:00:452+#3Egészen jól haladsz, jó a szerkezet és kezdenek a fő formák is összeállni, leszámítva pár anatómiai problémát. Az első és legnagyobb hiba, hogy csináltál egy plusz boka ízületet a lábakra. A következő (haladok innen felfele smiley ) túl hosszú lett a lábközép, tehát a te plusz bokád és a valós boka közötti részről beszélek. Ezzel szemben az alsó lábszár meg túl rövid és vaskos is a felső combhoz képest. Valamint kicsit homorú is, holott picikét domborúnak kellene lennie a sípcsont résznél, és elől csontosnak tehát keskenyebbnek, hátul teltebbnek a vádli miatt. A felső comb keskeny, a hátsó részére igazán ráférne egy kis tömeg. Lényegében a láb és a test közötti arány nem megfelelő, mindkettő vaskosabb, de a láb rövidebb mindenképpen. Tudom, hogy nem nagy lényezetek voltak ezek a raptorok, de valamivel vastagabbak lehettek a kéz és láb közötti területen. Olyan érzésem van mintha használnál referenciát, mert mondom felépítésre egészen jó, viszont van ez a pár fentebb említett anatómiai probléma, ami meg arra enged következtetni, hogy szimplán csak szereted te is a dínókat és láttál már eleget, hogy fejből elővarázsolj egy ilyet smiley Szóval haladsz, használj referenciát ha eddig nem tetted volna, és nézz meg pár anatómiai képet is állatokról, meg persze raptorokról. Ha megérted a csontok és izmok működését sokkal egyszerűbben és logikusabban fogod felépíteni a kreatúráidat. Várom a további képeket!

Manó[offline]

Manó

2015-08-04 12:24:260+#2Eddig tetszik, szerintem jó lesz a végeredmény is smiley
Ne add el a gerinced, mert nem kaphatsz másikat!

Thubakabra[offline]

Thubakabra

2015-08-04 09:09:390+#1KÍváncsian várom, hogy milyen lesz a végkifejlet! smiley Örülök, hogy így megtaláltad valamiben az "obsessiont", az igazán hasznos a fejlődésben. smiley
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)

Mi ez az oldal?

Üdvözlünk a KockArton!

Ez itt egy grafikai közösségi oldal. Találhatsz itt képeket, tutorialokat, fórumozhatsz és chatelhetsz más alkotókkal, kritikákat adhatsz és kaphatsz. Az oldal egyaránt foglalkozik CG és hagyományos grafikákkal is.

Bejelentkezés

Még nem vagy tag? Regisztrálj itt!

Elfelejtetted a jelszavad? Segítünk!

(?)

Chat

Kockart chat

loading

¦¦¦

Online Tagok

    0 / 1869 tag online

    0 vendég

    [tagok listája]

    [A panel bezárásához kattints rá!]