: Sakk



Címkék: , , , ,

1971 megtekintés
1 szavazat
5 komment

Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!

dusi1987[offline]

dusi1987

2008-12-07 22:38:350+#5Nagyon hasonlítanak ezek a bábuk, arra amit egyszer mondtál, hogy szívesen csinálnál szakdolgozatként smiley
Egyébként, szabálytalan az alapállás, a világosnak kellene ezen az oldalon lenni, vagy király-vezér csere. (Vezér mindig a saját színén van) Bocs, de ezt nem hagyhattam ki smiley

Hypo[offline]

Hypo

2008-12-07 21:45:390+#4Hát hirdetõtábla vagy sem, egyelõre ennyi futotta a terméktervezés, meg a többi lófasz mellett... Amúgy tetszik a hirdetõtáblás metafora! smiley smiley smiley smiley smiley

Garpeer[offline]

Garpeer

2008-12-07 20:46:220+#3lehet hogy fordított felállásban szerencsésebb lenne a render (a sötét bábuk lennének a világos háttér elõtt)
A királyról meg egy katolikus hirdetõoszlop ugrik be smiley
vagy vékonyítani kéne a bábukat, vagy kicsinyíteni, mert így egyszerûen nehezebbé teszik a játékot, ugyanis elég nehéz lehet megfogni a bábukat a szomszédaik miatt...
Are you gonna give me a robot death monkey?

Thubakabra[offline]

Thubakabra

2008-12-06 21:01:320+#2A buci bábuk nekem vakahogy nem jönnek be. Honnan jön a szemcsésedés? smiley Nem használtam még soha ilyet, de ugyanaz, mint az indigo, a kerkythea stb. Nagyjából ez a lényegük: benyomsz egy rendert, és amikor úgy véled, elég szép és tiszta a kép, akkor lelövöd a renderelést. Végtelenségig tud számolni. Számoláskor a szemcsezettség tünik el fokozatosan. Az ilyen renderelõkhöz nem árt egy izmos, asztali gép minimum 2 magos procival, de a legjobb hozzá a négymagos, hogy bármi jó eredményt elérhess viszonylag "rövid" (ebben az esetben is egy nap a render általában) rendert. Ilyenek az unbiased renderelõk smiley Kicsit olvass utána a renderelõknek, mielõtt belekezdesz, én is megcsesztem már, hogy nem néztem utána egy renderelõnek smiley
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)

Hypo[offline]

Hypo

2008-12-06 16:02:280+#1Na! Ismét egy WIP kép. A Maxwell render engine-t próbálgatom, csak nem tudok rájönni mitõl szemcsésedik. Nemsokára felrakom a kész változatot is! Pápa!

Mi ez az oldal?

Üdvözlünk a KockArton!

Ez itt egy grafikai közösségi oldal. Találhatsz itt képeket, tutorialokat, fórumozhatsz és chatelhetsz más alkotókkal, kritikákat adhatsz és kaphatsz. Az oldal egyaránt foglalkozik CG és hagyományos grafikákkal is.

Bejelentkezés

Még nem vagy tag? Regisztrálj itt!

Elfelejtetted a jelszavad? Segítünk!

(?)

Chat

Kockart chat

loading

¦¦¦

Online Tagok

1 / 1869 tag online

0 vendég

[tagok listája]

[A panel bezárásához kattints rá!]