Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!
Vajjéhó[offline]
2014-09-16 15:11:180+#7Válasz a #6 kommentreÉn konkrétan nem a textúrák fényképezésére, hanem a megrajzolására/megszerkesztésére gondoltam. A fényeknél lehet állítani a textúránál, hogy mennyi fény verődjön vissza a tárgyról, így magán a lámpán nek kell állítani.
Nem vagyok jobb agyféltekés rajzoló, nekem mind a kettő megvan :D
Iron Man[offline]
2014-09-16 14:57:180+#6Válasz a #5 kommentreköszi, gondolkodtam én is saját textúrán csak olyan fényképező is kéne eredetileg nem ilyen lámap volt hozzá csak akkor nem volt árnyék aztán igy oldottam meg, lehet ha erősebre állítom a lámpát fényesebb lett volna
Vajjéhó[offline]
2014-09-16 14:46:511+#5Nekem tetszik a kép, főként, hogy fekete fehér. (vagy legelább is majdnem) Tervezem én is, hogy készítek ff 3D-s képet, de legtöbbször elragadnak a színek. A textúrához azt tudnám javasolni, hogy érdemes nekiállni saját készítésű textúráknak, az legalább olyan jó móka, mint maga a szerkesztés. Elsőre pepecsnek tűnik, de egy idő után ha már összegyűltek, akkor nagyon jó szolgálatot tudnak tenni. Illetve még annyi, hogy érdemes nyitott szemmel járni, néha a legváratlanabb helyen ütközik bele az ember egy jó textúrába, amit kis átalakítással egyedivé is tehet, variálgathat. Én a golyóba és a láncszemekbe egy kicsit több fényt tettem volna, más észrevételem nincsen. +1
Nem vagyok jobb agyféltekés rajzoló, nekem mind a kettő megvan :D
Thubakabra[offline]
2014-09-16 11:01:460+#3Válasz a #2 kommentreAz ellen szerencsére lehet tenni! A google-ban már alapból úgy kell keresni, hogy csak a nagy felbontású képeket dobja ki. Így:
Okés, sok sikert kívánok! Legközelebb meg bátran kattints rá a "válaszolok" gombra, akkor kapok értesítést arról, hogy reagáltál a kommentemre.
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)
Iron Man[offline]
2014-09-16 10:58:240+#2köszi, a golyó csupán a véletlen műve, hogy így sikerült az alacsony felbontású texturák sajnos állandó probléma, nehéz találni, rendelerésben még utána nézegetek majd mindenképp. Gpu-val renderelek az némileg gyorsít szerencsére, most 2 moddellen is dolgozok, inább a modellezésre fektetek nagyobb hangsúlyt a texturát meg majd akkor ha már lesz mit texturázni
Thubakabra[offline]
2014-09-16 09:22:060+#1Nolám, a golyó textúrája már egész jó! Ott már egész jó a normal map. Már csak a talajnak kéne megigazítani a dolgait, mert az még nagyon sima. Plusz arra mindig figyelj, hogy a textúra elég nagy felbontású legyen, mert ha nagyítod az eredeti mérethez képest, akkor homályos lesz, mint jelen esetben is a talajon. Minél nagyon px nagyságú képet tegyél be, és akkor nem lesz ilyen gond.
A következőekben tényleg nézz meg rendes render beállításokat is, mert már az ilyen kezdeti képek tálalása is ezerszer szebb lesz, és neked is nagyobb löketet ad egy-egy szép render. persze, a rendelési idő az sok lesz, de sebaj.
A kommentelés úgy működik, hogy te is részt veszel benne. ;)
[A panel bezárásához kattints rá!]