2013-02-14 08:59:03
Ez is Inventorban készült, aztán a 3ds max-ban lett renderelve Maxwell renderrel. Régebbi képem.
Címkék: 3D, 3DsMax, tárgy, hangulatkép
Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!
Papus3d[offline]
2013-02-15 08:44:350+#5A 3ds max-ba simán be lehet importálni, utána optimalizálás, smooth és UV map, valamint a tengelyek beállitása, textúrázás, na és scene beállitása - fények, kamera és már lehet is rendelni. Mostanában a polygonok számát is próbálom csökkenteni a Pro Optimizer plug-innal, az újabb 3ds maxokban már gyárilag van benne. Ezt a módszert egy blogban olvastam és szebb objektumokat lehet igy csinálni, mint a 3ds max-al, de sokkal több a polygon, vertex is.
Papus3d
Gatget[online]
2013-02-14 19:59:390+#4Válasz a #2 kommentreItt úgyis a forma lényeg érdekes én külön kezdtem grafikai modelezeőtt csak hobbiból, meg nagy rég használok inventort tervezésre de együtt a kettőt nem próbáltam
A mesterséges inteligencia nem elenfele a természetes hülyeségnek !
gepardus[offline]
2013-02-14 14:24:430+#3Mhh Még ott a gyalásóóóó is
+1
„ Nem vallottam kudarcot, csak találtam száz módot, melyek közül egyik sem működött. ” Benjamin Franklin
Papus3d[offline]
2013-02-14 14:03:170+#2Hát eredetileg gépész voltam, a 3ds-be amikor belefogtam, nem igazán úgy ment a modellezés, ahogy szerettem volna. Olvastam egy 3d fegyvermodellezéssel foglalkozó blogban, hogy ők Inventorral dolgoznak, utána átrakják 3ds max-ba és tényleg ez egy jó megoldás volt. Igaz az inventoros modellezésnél elnagyolom a dolgokat, nem igazán lehetne ez után legyártani, (benszülött alkatrész, rögzitések hiánya, stb) de formailag jól néz ki.
Papus3d
[A panel bezárásához kattints rá!]