: 31M karabély

Ez is Inventorban készült, aztán a 3ds max-ban lett renderelve Maxwell renderrel. Régebbi képem.

Címkék: , , ,

1397 megtekintés
3 szavazat
5 komment
some rights reserved

Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!

Papus3d[offline]

Papus3d

2013-02-15 08:44:350+#5A 3ds max-ba simán be lehet importálni, utána optimalizálás, smooth és UV map, valamint a tengelyek beállitása, textúrázás, na és scene beállitása - fények, kamera és már lehet is rendelni. Mostanában a polygonok számát is próbálom csökkenteni a Pro Optimizer plug-innal, az újabb 3ds maxokban már gyárilag van benne. Ezt a módszert egy blogban olvastam és szebb objektumokat lehet igy csinálni, mint a 3ds max-al, de sokkal több a polygon, vertex is.
Papus3d

Gatget[online]

Gatget

2013-02-14 19:59:390+#4Válasz a #2 kommentreItt úgyis a forma lényeg érdekes én külön kezdtem grafikai modelezeőtt csak hobbiból, meg nagy rég használok inventort tervezésre de együtt a kettőt nem próbáltam smiley
A mesterséges inteligencia nem elenfele a természetes hülyeségnek !

gepardus[offline]

gepardus

2013-02-14 14:24:430+#3Mhh Még ott a gyalásóóóó is smiley
+1
„ Nem vallottam kudarcot, csak találtam száz módot, melyek közül egyik sem működött. ” Benjamin Franklin

Papus3d[offline]

Papus3d

2013-02-14 14:03:170+#2Hát eredetileg gépész voltam, a 3ds-be amikor belefogtam, nem igazán úgy ment a modellezés, ahogy szerettem volna. Olvastam egy 3d fegyvermodellezéssel foglalkozó blogban, hogy ők Inventorral dolgoznak, utána átrakják 3ds max-ba és tényleg ez egy jó megoldás volt. Igaz az inventoros modellezésnél elnagyolom a dolgokat, nem igazán lehetne ez után legyártani, (benszülött alkatrész, rögzitések hiánya, stb) de formailag jól néz ki.
Papus3d

Gatget[online]

Gatget

2013-02-14 10:36:470+#1Ügyes munka, a DOF alkalmazása kifejezetten jó. Kérdés te gépész vagy (inventort használsz) én gépész hallgató vagyok 7 éve használok inventor csak azért kérdem smiley +1
A mesterséges inteligencia nem elenfele a természetes hülyeségnek !

Mi ez az oldal?

Üdvözlünk a KockArton!

Ez itt egy grafikai közösségi oldal. Találhatsz itt képeket, tutorialokat, fórumozhatsz és chatelhetsz más alkotókkal, kritikákat adhatsz és kaphatsz. Az oldal egyaránt foglalkozik CG és hagyományos grafikákkal is.

Bejelentkezés

Még nem vagy tag? Regisztrálj itt!

Elfelejtetted a jelszavad? Segítünk!

(?)

Chat

Kockart chat

loading

¦¦¦

Online Tagok

2 / 1869 tag online

0 vendég

[tagok listája]

[A panel bezárásához kattints rá!]