: Bergmann Bayard

Még nem az igazi, de már kezd alakulni.

Címkék: , ,

723 megtekintés
0 szavazat
1 komment
some rights reserved

Komment írásához lépjél be, vagy Regisztrálj!

emberke[offline]

emberke

2014-07-20 18:59:320+#1Jobb lett. Nem vagyok én sem profi ebben, de írok egy pár sort, hátha van benne valami igazság:
Egészen fémszerű a fegyver. Egy kicsit steril, de nem tartom gondnak. Én általában 3 fényforrással világítottam be annak idején, hogy nagyjából minden felületen legyen valami fény. Az árnyékokat úgy próbáltam beállítani, hogy kiemelje a felületet. A fényekkel meg arra törekedtem, hogy törje a nagy sík felületeket. De mondták, hogy le vagyok maradva. (Ami igaz is. De majd újra nekivágok, csak most még nem megy.) Elég sok a homogén felület szerintem. Fent a zsanér megcsillanása elég zavaró. Én úgy állítottam volna be a képet, hogy a doboz, amiben van vagy teljesen benne legyen(álló kép), vagy csak az a része amiben a fegyver van (fekvő kép). Ha nem akarja az ember környezetbe helyezni amit meg akar mutatni, akkor a stúdió rendert szokták alkalmazni(hasonlóan a fényképészethez). Belerakják egy meghajlított felületbe és úgy világítják be. Így legalább nem lebegne a levegőbe, és lenne ami tükröződjön a felületeken.
Remélem volt benne valami, ami használható! smiley

Mi ez az oldal?

Üdvözlünk a KockArton!

Ez itt egy grafikai közösségi oldal. Találhatsz itt képeket, tutorialokat, fórumozhatsz és chatelhetsz más alkotókkal, kritikákat adhatsz és kaphatsz. Az oldal egyaránt foglalkozik CG és hagyományos grafikákkal is.

Bejelentkezés

Még nem vagy tag? Regisztrálj itt!

Elfelejtetted a jelszavad? Segítünk!

(?)

Chat

Kockart chat

loading

¦¦¦

Online Tagok

    0 / 1869 tag online

    0 vendég

    [tagok listája]

    [A panel bezárásához kattints rá!]